האם בקרוב הצורך בויזה לארה"ב יבוטל?

איתי גדסי 2 Comment on האם בקרוב הצורך בויזה לארה"ב יבוטל?

ההערכות בסביבת ראש הממשלה נתניהו על ביטול קרוב של צורך בויזה לישראליים היוצאים לארה"ב

שגרירות ארה"ב בת"א צילום: Krokodyl, ויקיפדיה
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מקורות בקרבתו של ראש הממשלה רומזים על מסיבת עיתונאים קרובה עם חדשות משמחות לאזרחי ישראל. על פי הערכות ייתכן ובקרוב יבטלו את הצורך באשרת כניסה – ויזה לארה"ב.

כזכור, לפני כחודשיים, שגרירות ארצות הברית בישראל הודיעה על השקת תהליך נוח יותר להגשת בקשה לוויזה. התכנית "ללא ראיון" מאפשרת לישראלים רבים המחדשים את אשרותיהם לעשות זאת ללא צורך בהתייצבות לראיון אישי בשגרירות.

על מנת לחדש ויזה ללא ראיון, על מגיש הבקשה להחזיק בוויזת תייר תקפה, או אחת שפג תוקפה במהלך 12 החודשים האחרונים, וכן שהוויזה הקודמת הונפקה אחרי ה-1 בינואר 2008 ובעת הנפקתה גיל המועמד היה 14 ומעלה. את הבקשה לחידוש הוויזה יש לשלוח בהתאם להוראות שבאתר השגרירות. ניתן למצוא מידע נוסף והנחיות על תהליך הגשת הבקשה לוויזה באתר השגרירות.

ההקלה הזו וההערכות על ביטול בכלל של צורך ויזה לישראליים, מוכיח יותר מכל על שינוי המגמה בבית הלבן והיחס החיובי כלפי ישראל מצד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וממשלו.



2 תגובות

מיין תגובות
    1. זה יאה מאד מעניין.יאה יותר נאים לבקר מתי שאנחנו רוצים.במיוחד שאמא שלי קבורה בלוס אנגילס.ויש לי אחיים ואחיות ואחיינים שנולדו בלוס אנגילס.מישפחה שלמה.והקבר של אמא.שאני מאד מאד רוצה לבקר.ועוד לא ויקרתי את הקבר של אמא.ביגלל סירוב.גורשתי.מישם לפני.30.שנה.בשביל תיק של.שימוש בסם.רק שימוש.30 שנה עברו.העם סוף סוף אני יוכל לבקר את קבר אמי….